نگاهی نو به صنعت خودرو با جدیدترین اخبار و تحلیل ها در حوزه خودرو با "پدال نیوز" همراه باشید      
۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۸۲۴۶۷
2018 May 16 - ۱۶:۲۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ تاریخ انتشار:
پدال نیوز- مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مسافران مترو خواست تا در هنگام بروز نقص فنی همکاری بیشتری با پرسنل این شرکت داشته باشند.
به گزارش پدال نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، صبح امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 97، بلافاصله پس از بروز نقص فنی یکی از قطارهای اعزامی از سمت گلشهر به تهران (صادقیه) در ایستگاه ارم سبز، معاونین و مدیران مربوطه در محل حاضر و در جهت رفع هرچه سریعتر این مشکل اقدام کردند اما عدم همکاری برخی از مسافران، ورود به حریم ریلی و ممانعت از بسته شدن در قطارها باعث شد تا زمان رفع این اختلال طولانی شود.
 
بر این اساس، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از مسافران محترم مترو درخواست می کند تا در مواقع توقف قطار در طول مسیر با حفظ آرامش و خونسردی، پرسنل این شرکت را در رفع سریعتر مشکل یاری کنند.
 
مسافران محترم باید به پیام‌هایی که از سوی راهبر قطار و مسئولان ایستگاه ها اعلام می‌شود، توجه کنند؛ ممانعت از بسته شدن در قطار، استفاده بی مورد از دستگیره اضطراری، پیاده شدن از قطار و ورود به حریم ریلی ضمن احتمال ایجاد آسیب جسمی شدید برای مسافران، باعث افزایش زمان توقف قطار می‌شود.
 
شهروندان این اطمینان را داشته باشند که تمامی پرسنل مترو در هنگام توقف قطار به علت نقص فنی؛ اقدامات لازم را برای رفع هرچه سریعتر مشکل انجام می‌دهند و بهترین کار در این مواقع صبر و توجه به پیام‌های اعلام شده است.

rbox
خبر فارسی
lbox
نام:
ایمیل:
* نظر:
fr_head
تازه های سایت
fr_head