نگاهی نو به صنعت خودرو با جدیدترین اخبار و تحلیل ها در حوزه خودرو با "پدال نیوز" همراه باشید      
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۱
کد خبر: ۱۳۳۳۳۳
2020 November 23 - ۱۲:۰۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹ تاریخ انتشار:
/خرید آنلاین و غیرحضوری تا تحویل درب منزل
پدال نیوز: پرشیا خودرو از طریق راه‌های ارتباطی مانند تلفن، وبسایت و شبکه‌های اجتماعی پاسخگوی مشتریان است....
به گزارش پایگاه خبری پدال نیوز؛ شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران و در راستای خدمت رسانی در مدت زمان محدودیت های اجتماعی پیش رو و پاسخگویی هرچه بهتر و سریعتر، از طریق تلفن، وبسایت و شبکه‌های اجتماعی پاسخگوی تماس‌های مشتریان و هموطنان عزیز است.


با توجه به محدودیت‌های پیش رو و شیوع ویروس کرونا، توصیه شرکت پرشیا خودرو این است که از رفت و آمدهای غیر ضروری بپرهیزید. همچنین این شرکت از شما دعوت می‌کند برای استفاده از فرصت بی‌نظیر برای خرید خودروهای ب ام و و مینی به صورت آنلاین و غیرحضوری، از طریق راه‌های ارتباطی تماس بگیرید. در ضمن برای آسودگی بیشتر مشتریان، خودروی خریداری شده، درب منزل تحویل می گردد.

شبکۀ فروش پرشیا خودرو به عنوان ارائه‌دهندۀ فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در سراسر ایران همچون گذشته و با هدف خدمت‌رسانی هرچه بهتر و سریعتر و همچنین جهت حفظ سلامت مشتریان و هموطنان عزیز، از طریق شماره تلفن 0214591، وبسایت www.persiakhodro.ir و پیج اینستاگرام به آی دی @persiakhodro پاسخگوی تمامی عزیزان است.

rbox
خبر فارسی
lbox
نام:
ایمیل:
* نظر:
fr_head
تازه های سایت
fr_head