نگاهی نو به صنعت خودرو با جدیدترین اخبار و تحلیل ها در حوزه خودرو با "پدال نیوز" همراه باشید      
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۷۹۳
2020 January 22 - ۰۹:۰۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ تاریخ انتشار:
پدال نیوز: ایسوزو در حالی اعلام کرده برنامه‌ای برای نیرومحرکه هیبریدی در نسل بعدی وانت D مکس ندارد که این خودروساز قراردادی را با هوندا برای اشتراک این تکنولوژی امضا کرده است. این خودروساز ژاپنی هفته قبل اعلام کرد طی قراردادی که امضا کرده می‌تواند از تجربه هوندا در تکنولوژی هیدروژنی که طی ۳۰ سال به دست آورده است استفاده کند.
به گزارش پدال نیوز؛ ایسوزو در حالی اعلام کرده برنامه‌ای برای نیرومحرکه هیبریدی در نسل بعدی وانت D مکس ندارد که این خودروساز قراردادی را با هوندا برای اشتراک این تکنولوژی امضا کرده است. این خودروساز ژاپنی هفته قبل اعلام کرد طی قراردادی که امضا کرده می‌تواند از تجربه هوندا در تکنولوژی هیدروژنی که طی ۳۰ سال به دست آورده است استفاده کند.
 
در این بیانیه آمده است که «در صنعت خودرو برای مقابله با چالش‌های جهانی کاهش تاثیرات انسانی بر محیط زیست، تقاضا برای کاهش آلایندگی‌های گازی و کربنی محصولات خودرویی وجود دارد. به همین منظور، ایسوزو نیرومحرکه‌های متعددی را بررسی و ساخته است که شامل موتورهای دیزلی پاک، موتورهای سازگار با گاز طبیعی و نیرومحرکه‌های برقی بوده و طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را پوشش می‌دهند.» در این بیانیه آمده که «ایسوزو و هوندا اهداف تحقیقات تکنولوژی مشابهی دارند و به توافق رسیده‌اند تا روی وانت‌های سنگین هیدروژنی تحقیقات انجام دهند.»در بیانیه ایسوزو اما هیچ اشاره‌ای به برنامه ساخت مدل D هیدروژنی نشده است.ایسوزو استرالیا در پاسخ به احتمال ارائه نیرومحرکه هیدروژنی برای D مکس در آینده، صراحتا پاسخی نداده، اگرچه گفته می‌شود این جوینت ونچر با هوندا، فعلا تنها محدود به وانت‌های سنگین است.

دنیای اقتصاد
rbox
خبر فارسی
lbox
نام:
ایمیل:
* نظر:
fr_head
تازه های سایت
fr_head