نگاهی نو به صنعت خودرو با جدیدترین اخبار و تحلیل ها در حوزه خودرو با "پدال نیوز" همراه باشید      
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۵۱۱۵
2019 December 04 - ۱۷:۱۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸ تاریخ انتشار:
گزارش عملکرد شرکتهای عرضه کننده خودرو در خصوص رسیدگی به شکایات مشتریان
پدال نیوز: شرکت مدیران خودرو بازهم رتبه نخست رضایت مندی مشتریان را از آن خود نمود.
به گزارش پدال نیوز، بر اساس ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، در 6 ماهه اول سال 98 ، شرکت مدیران خودرو بازهم موفق به کسب رتبه نخست در ارزیابی میزان رضایت مشتریان گردید ،این ارزیابی مرتبط با میزان رضایت مشتریان در مورد نحوه و زمان حل مشکلات میباشد ارزیابی فوق میان شرکت های فعال فعلی در عرصه صنعت خودروسازی شکل گرفته است که شامل شرکتهای سایپا ، ایران خودرو ، مدیران خودرو ، گروه بهمن ، کرمان موتور  و گروه راین میباشد ، در این ارزیابی سازمان استاندارد شرکت مدیران خودرو در جایگاه نخست قرار گرفت و پس از آن گروه خودروسازی سایپا قرار گرفته است ،  لازم به ذکر است که شرکت مدیران خودرو برای 3 سال پیاپی است که در ارزیابی سازمان استاندارد در بحث ارزیابی میزان مشتری مداری  رتبه نخست را از آن خود نموده است ،همچنین این شرکت موفق به کسب رتبه نخست در خدمات فروش و بیشترین ارتقاء در بحث خدمات پس از فروش گردیده است ، شرکت مدیران خودرو در سالهای اخیر با صرف انرژی و سرمایه گذاری مناسب در بحث خدمات مرتبط با مشتری  ارتقاء بسیار مناسبی را داشته است.
 
 
 
انتهای پیام/
 
 


rbox
خبر فارسی
lbox
نام:
ایمیل:
* نظر:
fr_head
تازه های سایت
fr_head