نگاهی نو به صنعت خودرو با جدیدترین اخبار و تحلیل ها در حوزه خودرو با "پدال نیوز" همراه باشید      
۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۲۳۶۲
2019 October 16 - ۱۴:۰۸ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸ تاریخ انتشار:
با سنجش نیازهای مشتریان در ایام اربعین سنوات پیشین:
پدال نیوز: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو نسخه جدید موبایل اپلیکیشن ایساکو را به منظور بهره‌برداری مشتریان، همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) منتشر کرد.
به گزارش پدال نیوز به نقل از ايكوپرس- این اپلیکیشن با اضافه شدن خدمت «خودرو ام کجاست؟»، از روز گذشته بر روی بازارگاه‌های مختلف منتشر شده و در دسترس کاربران گوشی‌های Android و iOS  قرار گرفته است.
بنابراین گزارش، تجربه‌ چندین ساله کاروان خدماتی ایساکو نشان می‌داد که یکی از معضلات مهم زایرین در زمان برگشت از زیارت اربعین، یافتن جای پارک خودرو در پارکینگ‌های بزرگ و شلوغ مرزی بوده است. بنابراین، مدیریت طراحی و توسعه سیستم‌های این شرکت با افزودن خدمت « خودرو ام کجاست؟» به اپلیکیشن خود این مشکل را برای مشتریان خود مرتفع کرد.
در این سرویس کاربر این امکان را دارد که محل پارک خودرو خود را بر روی نقشه اپلیکیشن، ثبت و ذخیره کند و هنگام بازگشت از سفر با فراخوانی محل پارک خودرو، آن را «مسیریابی» کرده و یا محل پارک را از طريق نرم‌افزارهای پیام‌رسان، ايميل و ... با دیگران به اشتراک بگذارد.
لازم به ذکر است، اپلیکیشن ایساکو، دارای امکانات متنوع و کاربردی همچون دریافت نوبت پذیرش نمایندگی؛ درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها، شمع ها، لنتها و... در محل و زمان موردنظر مشتری؛ درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها، مشاوره برای رفع ایراد از راه دور؛ امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی؛ مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش می‌باشد که مشتریان به فراخور نیاز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
مشتریان خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با جستجوی عبارت «اپلیکیشن ایساکو» در اینترنت و یا مراجعه به لینک زیر می‌توانند اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند.
https://www.isaco.ir/main/?p=441
rbox
خبر فارسی
lbox
نام:
ایمیل:
* نظر:
fr_head
تازه های سایت
fr_head