نگاهی نو به صنعت خودرو با جدیدترین اخبار و تحلیل ها در حوزه خودرو با "پدال نیوز" همراه باشید      
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۴۶۳
2019 July 13 - ۱۵:۳۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۸ تاریخ انتشار:
پدال نیوز- مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: راه برخورد با رانندگانی که علی رغم فرسوده نبودن خودرو، از کولر استفاده نمی‌کنند شکایت از طریق سامانه ۱۸۸۸ است.
به گزارش پدال نیوز به نقل از تسنیم ، علیرضا قنادان  درباره استفاده از کولر در تاکسی‌ها، اظهار کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که باید از کولر در تاکسی‌ها استفاده شود، اما مشکل اینجاست که برخی از تاکسی‌ها فرسوده هستند و خودرویشان هم قابل تعمیر نیست این در حالی است که رانندگان تاکسی‌های فرسوده در سایت نوسازی خودرو ثبت‌نام هم کرده‌اند اما خودرویی برای جایگزینی و تحویل وجود ندارد.
 
وی درباره تاکسی‌هایی که فرسوده نیستند اما رانندگان آن اقدام به روشن کردن کولر برای مسافران نمی‌کنند، افزود: از گذشته تا دلتان بخواهد برخوردهای قهری و تنبیهی با تاکسیران‌ها وجود داشته است اما در اقدامی جدید سامانه تشویقی راه‌اندازی کرده‌ایم که شهروندان می‌توانند با استفاده از آن به رانندگانی که از سیستم سرمایشی و گرمایشی برای مسافر استفاده می‌کنند، نظافت خودرو و رفتار مناسبی دارند، امتیاز بدهند.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: با شماره‌گیری کد #777*137*  و ثبت امتیاز توسط مسافران، مجموع امتیازها در باشگاه رفاه تاکسیران‌ها، تبدیل به پول می‌شود. این اقدام می‌تواند رفتارهای مثبت رانندگان را تشویق و افزایش دهد.
 
وی افزود: راه برخورد با رانندگانی که علی رغم فرسوده نبودن خودرو، از کولر استفاده نمی‌کنند شکایت از طریق سامانه 1888 است. در صورت ثبت شکایت مسافران، تاکسیران به سازمان تاکسیرانی احضار می‌شود.
rbox
خبر فارسی
lbox
نام:
ایمیل:
* نظر:
fr_head
تازه های سایت
fr_head