نگاهی نو به صنعت خودرو با جدیدترین اخبار و تحلیل ها در حوزه خودرو با "پدال نیوز" همراه باشید      
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۳۳۲
2019 May 16 - ۱۳:۱۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ تاریخ انتشار:
پدال نیوز: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینکه فروش فوری روزانه ایران خودرو با برنامه و محاسبه است گفت: فروش فوری به عنوان ابزاری برای کنترل وضعیت بازار نشان داد که می‌تواند موثر عمل کند.
به گزارش پدال نیوز؛ اهورا گلیاری،  تاکید کرد: ۲۰درصد از تولید روزانه ایران خودرو برای تعهدات جدید فروش فوری اختصاص دارد و مابقی برای تعهدات معوق است.
گلیاری تاکیدکرد: تا وقتی واسطه‌ها و افرادی که خودرو را با هدف کسب سود وارد بازار می‌کنند، تنها عرضه‌کننده خودرو در بازار باشد، نمی‌توان انتظار داشت که قیمت کنترل شود و یا کاهش یابد.
 
او ادامه داد: اگر طرح فروش خودرو توسط خودروساز اجرا نشود، مشتری برای رفع نیاز خود ناچار به مراجعه به واسطه‌گران است.  
 
گلياري تصریح کرد: زمانی جذابیت برای خرید کم می‌شود که فاصله قیمت کارخانه و بازار کمتر شود و در آن زمان فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های دیگری ایجاد می‌شود.
 
وی گفت: طبق تحلیل‌های بازار و اعداد و ارقام موجود، اندازه فعلی بازار مشخص و به اندازه نیاز واقعی مصرف‌کننده نیست. وقتی به خودرو به عنوان کالای سرمایه‌ای نگاه شود، شرایط متفاوت خواهد بود.
rbox
خبر فارسی
lbox
نام:
ایمیل:
* نظر:
fr_head
تازه های سایت
fr_head