نگاهی نو به صنعت خودرو با جدیدترین اخبار و تحلیل ها در حوزه خودرو با "پدال نیوز" همراه باشید      
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
rbox
مقایسه خودروها
lbox
rbox
بررسی فنی و تخصصی
lbox
rbox
تیونینگ
lbox
نسل جدیدی از نوآوری در گوشی‌های هوشمند
با توجه به رقابت تنگاتنگ تولید کنندگان تلفن همراه در سراسر دنیا با یکدیگر برای پیشی گرفتن در بازار پر رقابت تلفن همراه، سوالی که به خاطر هر کسی خطور می‌کند این است که آینده تکنولوژی در تلفن‌های هوشمند به کجا خواهد رفت؟
هدیه بی دردسر بسته‌های لوازم‌التحریر به بنیاد کودک
کمپین الفبای مهر با حمایت فروشگاه اینترنتی تینو برگزار می‌شود:
بنیادکودک با همکاری فروشگاه تینو، فروش بسته‌های لوازم‌التحریر ویژه کودکان نیازمند را در آستانه سال تحصیلی جدید آغاز کرده است. در این طرح 50 درصد مبلغ بسته‌ها توسط تینو و مابقی با مشارکت مردمی جذب می‌شود.
اینفوگرافیک: سلیقه مصرف کننده ایرانی در خرید فرش چیست؟
نتایج یک نظرسنجی به مناسبت نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران
مردم چه نوع فرش ماشینی را می‌پسندند؟ چه رنگ‌هایی را دوست دارند و تمایلشان به خرید فرش از چه مکان‌هایی است؟ اینها نمونه سوالاتی است که به مناسبت برگزاری نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران، از مخاطبان این صنعت پرسیده شده و در قالب یک اینفوگرافیک به نمایش درآمده است.
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
از آنجایی که برای دعای شرف الشمس هیچ زمان خاصی معلوم نیست و هر کس یک روز و یک ساعت متفاوتی را بدون هیچ استدلالی بیان میکند تصمیم گرفتیم یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ علمی دهیم.
تفاوت کافه و کافی‌شاپ: همه‌ی آن‌چه که باید در این مورد بدانید
کافه و کافی شاپ هر دو هویت خود را از دورهم جمع شدن دو یا چند نفره و لذت بردن از مزه‌های مختلف و موسیقی به دست آورده‌اند. روز به روز کافه و کافی‌شاپ‌ها در تلاشند تا با آفرینش فضایی مناسب‌تر بیشتر و بیشتر به هویت آرمانی کافه وکافی شاپ نزدیک شوند. اما سوال اینجاست: تفاوت اساسی کافه و کافی شاپ چیست؟
علم، نوآوری و خلاقیت در صنعت فرش ماشینی ایران از زبان کارآفرینان
گزارشی از نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران
نهمین نمایشگاه کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران امسال در حالی برگزار شد که روندهای سال‌های اخیر صنعت فرش ماشینی کشور و به کارگیری علم و فناوری روز دنیا در آن، نشان از آمادگی برندهای فرش ماشینی کشور برای رشد تولید، اشتغال و صادرات بیشتر دارد.
برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان بازاریابی دیجیتال در همایش آینده بازاریابی
به همت شتاب‌دهنده کسب‌وکار پویش برگزار می‌شود:
بزرگترین گردهمایی تخصصی فعالان بازاریابی دیجیتال کشور در 21 مهر ماه 1396 و در پژوهشکده نیرو برگزار خواهد شد و در طی آن کارشناسان برجسته‌ای چون دکتر احمد روستا، مایکل لی اندر، دکتر یحیی علوی و دکتر حمیدرضا اسماعیل خو به ارائه دیدگاه‌های خود در مورد آینده بازاریابی در ایران و جهان خواهند پرداخت.
سمینار عوامل موثر بر تصمیم‌گیری خرید مشتری با سخنرانی متفاوت محمدرضا نمازی
در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار می‌شود:
سمینار «عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید مشتری» در روز پنجشنبه 23 شهریور 96 از ساعت 16 الی 18:30 و با سخنرانی محمدرضا نمازی، عضو انجمن بازاریابی آمریکا برگزار می‌شود که اسپانسری اصلی این رویداد را، شرکت ستاره ایران (مرسدس بنز) به عهده گرفته است.
قرعه‌کشی محصولات اورجینال مایکروسافت برای ترویج فرهنگ کپی‌رایت
توسط همکار رسمی مایکروسافت در ایران
شرکت رایان‌نت این قرعه‌کشی را جهت آشنایی عموم مردم با مزایای نسخه‌های اصلی مایکروسافت و همچنین گسترش فرهنگ حمایت از حقوق تولید کنندگان نرم افزاری در ایران برگزار می‌کند.
تایید حداکثر ایمنی در راهکار شارژ سریع محصولات هوآوی توسط TÜV Rheinland
هواوی (HUAWEI)، از آغاز همکاری تجاری با شرکت صادرکننده گواهی‌نامه بین‌المللی TÜV برای دریافت گواهی تأیید فناوری شارژ سریع (Supercharge) خود خبر داد. این گواهینامه برای اولین بار تضمین می‌کند یک سیستم شارژ سریع به شکل فراگیر موفق به گذراندن تست های سخت ایمنی کارشناسان ایمنی مطرح جهان شده است.
فرهنگ و دانشی نوین در صنعت حمل و نقل ایران
برند «آسان‌بار» به عنوان یکی از پیشگامان راه‌اندازی بازارگاه‌های الکترونیکی حمل و نقل جاده‌‌ای کالا در ایران، با تکیه بر دانش روز دنیا، فرهنگ به‌کارگیری علم و فناوری نوین را در صنعت حمل و نقل ایجاد کرده است
زایش تصوّر با صابر ابر
یک شب با کنسرت نمایش سی
فضایی که بشود صدای پری‌گونه همایون شجریان را در رقابت تصویری قرار داد. این نگاهی است از یک تعامل روایت‌گر صدا و تصویر در کاخ سعدآباد. صابر ابر در کنار بازیگرانی چون بهرام رادان، سحر دولتشاهی، دلنیا آرام، مهدی پاکدل، بانیپال شومون و حسین صوفیان توانست رازی از سرّ نمون بازی را واشکافی کند.
قاب‌ گوشی‌ را دور بیندازیم، حال زمان «برپوش» است
معرفی یک محصول جدید
اگر از قاب‌ گوشی‌تان خسته شده‌اید و احساس می‌کنید دیگر میلی به خرید گاردهای پر زرق و برق ولی بی‌کیفیت چینی و به دور از فرهنگ ایرانی ندارید، پس تنها نیستید. اگر هم مشتری قاب‌های لوکس و گران برندهای معتبر هستید اما حیفتان می‌آید آن را عوض کنید باز هم تنها نیستید. راه حل نو؛ برپوش‌های ماهوت است.
هوآوی از آینده هوش مصنوعی موبایل در IFA 2017 رونمایی کرد
ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی، از Kirin 970، اولین پلتفرم هوش مصنوعی موبایل هوآوی رونمایی کرد.
گفتگوی آنلاین و مستقیم کاربران ایرانی با کارشناسان هوآوی
با توجه به اهمیت شرکت هوآوی به خدمات پس از فروش و جلب رضایت کامل مشتریان ایرانی در هنگام بهره گیری از محصولات این شرکت، هم اکنون امکان ارتباط بدون واسطه از طریق گفتگوی آنلاین (چَت) کاربران ایرانی هوآوی با کارشناسان فنی این شرکت به صورت 24 ساعته در گوشی های خودشان فراهم شده است.
ششمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) برگزار می‌شود
ششمین کنفرانس ملی ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMBC) در بیستم مهرماه 1396 در شهر شیراز و با حضور بزرگان و چهره‌های شاخص در حوزه، برندینگ، بازاریابی و تبلیغات، فروش و مدیریت ایران برگزار می‌شود.
تداوم رشد جهانی و تکنولوژیک برند هوآوی
یک اصل بین کمدین‌ها پذیرفته شده است؛ نیازی نیست به مردم بگویی که من بامزه هستم و کارهای خنده داری می‌کنم، فقط آن‌ها را بخندان، این اصل در مورد برند نیز مصداق دارد. مصرف کننده‌ها، برند را بر اساس فعالیت‌ها و عملکردی که دارند و نه بر اساس هزینه‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی آن‌ها مورد قضاوت قرار می‌دهند.
جشن سالانه موسسه خیریه طنین پرشکوه مهر (طپش) برگزار شد
با همت عالی و فرهنگی حامیان ورزشکار و هنرمند ایران عزیزمان
روز جمعه مصادف با سوم شهریور سال 1396، جشن سالانه موسسه خیریه طنین پرشکوه مهر(طپش) درمرکز همایش‌های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور جمع کثیری از خیرین نیک اندیش و حامیان و همچنین هنرمندان، ورزشکاران پیشکسوت و چهره‌های سرشناس به پاس ارج نهادن بر کار خیرین برگزار شد.
ویدیو مارکتینگ و بازنشر سریع ویدیو در رسانه‌ها، امکان جدید اخبار رسمی
برای توسعه بازاریابی محتوا در ایران صورت گرفت:
اخبار رسمی، قابلیت بارگزاری و Embed کردن ویدیو را در کنار محتوای متنی، عکس و اینفوگرافیک به امکانات توزیع محتوای آنلاین خود اضافه کرد که با این امکان شرکت‌ها می‌توانند ویدیوهای خبری، آموزشی و راهنمای خود را در رسانه‌های مختلف همچون خبرگزاری‌ها و سایت‌ها بسیار سریع منتشر کنند.
معرفی اخبار رسمی، ابزار جدید روابط عمومی و بازاریابی محتوای شرکت‌ها
اخبار رسمی، اولین نیوزوایر بین‌المللی ایران و یک ابزار روابط عمومی است که امکان توزیع و انتشار سریع محتوا از شرکت‌ها (خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله، ویدیو، و اینفوگرافیک) را در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی فراهم کرده است. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به فعالیت‌های این پلتفرم آنلاین در ایران.
انتشار محتوا: اخبار رسمی
fr_head
آخرین اخبار
fr_head